onsdag 13 augusti 2014

Misstänkt graviditet..

Kära församling, jag tror att jag är gravid..
Det är min andra semesterdag, jag har fixat allt med kela, så någon gång får någon mitt studiestöd.. Hurraa för att sköta allt via nätet.. Sen har jag varit duktig och fixat mat och lite annat..
Sen har jag sett på serie, för det blåser så in i helvete.. Men tame fan jag får ingen ro.
Jag brukar aldrig vara snål på choklad, men tame tusan vad jag blev snål på choklad, jag fick ingen ro..
Jag försökte tänka på annat, men neeej, det går inte. Så vad gör man då? Jo-oo, man åker in till centrum (mahaha purmo centrum) och köper lite gott att äta!


Alltså ända orsaken till mitt konstiga beteende är att jag 1. Inte är van att ha semester 2. Jag är gravid
3. Ingen annan orsak 4. Joo, de finns det visst! Kanske närvös inför flytten..
Så nu ska jag sitta här och bli fet, lagom till skolstarten, och så ska jag vänta på att folk kontaktar mig så jag vet hur kvällen börjar se ut!


Gravida kvinnor kan vara söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar