fredag 22 augusti 2014

Mina sista dagar är räknade

Jaja, nu sitter jag här, en freda kväll och ser på gamla ncis avsnitt och spelar wordfued.. Tåg biljetten är bestäld och jag kan så småningom börja räkna timmarna, jag hör ett dovt ljud i bakhuvud som säger tick tack, tick tack och jag ser på samma gång en stor pendel föras fram och tillbaka..

Haha, bra med lite dramatik, väntar för tillfället att få åka in ett verv till stan. Fick ett skift på pubben nu strax före jag ska åka, bra med lite extra pengar. Så om ni vill se mitt fula tryne får ni komma dit ikväll!
Och imorgon är dagen lite oplanerad men ändå planerad, får se hur det nu slutar.


Men men, tycker ni om att skicka brev? Jag vet själv känslan att få ett brev som INTE är en räkning, eller någon annan smörja..
Man blir så glad av att mänskor ibland orkar ta sig tid att skriva ett brev.. Händer inte så ofta nuförtiden.

Skulle någon vara intresserad av att brevväxla? Då har man någonting roligt att se ifram emot om veckorna!

4 kommentarer:

  1. Om dagen är oplanerad räcker ett ord: PAYDAY!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr datorn är i helsingfors! Har inte tillreckligt långa armar!

      Radera
  2. Att få brev är hur kul som helst! förut hade man hur många brevvänner som helst och med personer man t.o.m. såg typ varannan dag, haha. Med tiden blir det allt mer sällsynt, vilket är tråkigt. Själv har jag hamnat i e-mail träsket. Funkar det också, men inte riktigt samma grej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja exakt! Man får kanske nångång ett e-mail som inte är reklam eller annat plågsamt, men nog är det tamefan roligare att få brev!

      Radera