tisdag 26 augusti 2014

Min älskade och jag

Haha, trodde ni faktiskt jag skulle ha gott och stadgat mig?
Njaa, inte riktigt men jag har ungefär samma känsla, fick nämligen tillbaks min dator häromkvällen, men tamefan det var nog ett äventyr..
Det tog nästan två timmar att förflytta sig 3 kilometer (enligt google maps) men det måste ha varit längre, men jag glömde först att stiga av spårvagnen så jag åkte en station för långt, och då kollade jag hur länge det skulle ta tills nästa spårvagn kommer, och det stod ~10min. Okej fine jag går till nästa station så har jag något att göra.. Men vet ni vad? Jag kanske överskattar min snabbhet, för tydligen är jag väldigt långsam så spårvagnsjävelm körde om mig då jag hade 100 meter kvar att gå.. Jaja, men efter många om och men kom jag fram till Emma, som hade varit snäll och tagit ner min dator till Helsingfors.
Kan dock berätta att hemresan blev intressant, många damer funderade säkert vem jag hade rånat, och flera spurgon tittade intressant på mig och funderade säkert att de kan få en brännvins flaska för datorn..
Men jag kom mig hem och jag är nöjd och glad!



Kan berätta att det är inte många STATIONÄRA datorer som har åkt bil till belgien, fått "köra" på autobahn och nu dessutom åkt spårvagn. Man kan lugnt säga att vi har gått igenom mycket tillsammans och ännu har vårt förhållande inte kraschat..

Haha, förstår ni kraschat? Jaja, jag och min dåliga humor..

2 kommentarer:

  1. Åh spårvagnar, de är så ljuvliga... Not. Nån gång har jag väntat i fem minuter på en och sen har det plötsligt stått att det är 10 min tills den kommer... Hoppsan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag tycker int om spårvagnar.. Bara elaka mänskor kör dom!

      Radera