lördag 9 augusti 2014

Hallåååå!

Allååå på er!

Idag ska vi skaka loss! I alla fulla fall tänker jag göra det.. Ska  nu på eftermiddagen till Kronoby, eller Krombi som man säger på dialekt..
Min lilla kusin fyller år så ska gå och uppvakta henne! Så om ni är snälla kanske jag sätter upp en bild därifrån.. ;)
Sen efteråt ska jag gå och fira tripp, trapp å trull eller rättare sagt Toffe och hans två trilling bröder, jag tror att det blir skoj men lite stressigt då man ska springa av och an.
Men men, ska söka efter mat nu så jag kommer mig iväg någon gång!


Men så ni ska lite mer underhållning så sökte jag efter lite visdoms ord till er!



Så det är därför jag gör bort mig lite nu som då! Man måste göra bort sig lite nu som då så man lär sig varför man inte ska göra så. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar