söndag 3 augusti 2014

Hallååå!


Hallåå!
Idag har man varit allmänt lat, har inte gjort någonting vettigt och fan vad skönt de har varit!
Skulle bra kunna fortsätta hurlänge som helst men nångång ska man vakna upp till verkligheten..

Men idag har jag donat med lite dit som dat..
Började med att skyffla in lite mat som vi hade grillat och sen körde jag iväg och plockade upp daniel och sen for vi och hälsade på maggo. Vi satt ute i solen, talade lite skit och spelade kort. Så man känner sig ganska välstekt, kanske man borde använda solskydd?
Sen så for vi till uffes och träffade några andra dårar som ville umgås med oss, vi skyfflade in mera mat, faktiskt det är ganska roligt att äta mat.. Ni borde pröva på det!

Sen åkte vi till grannens och frågade vad som var på gång, det slutade med att vi åkte iväg för att flyga lite helekopter, ganska roligt att se på när de flög, kanske man borde skaffa en själv? För det verkade jävligt skoj!

Här får ni två bilder i alla fall, borde ha tagit fler men orkade inte.
Hur ska jag orka ta bilder om jag ska vara social på samma gång?



Men men, ni får bli vana att jag uppdaterar via mobilen, lär ta en stund innan internet är tillbaka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar