söndag 17 augusti 2014

Baila baila!

Hallåå alla fest firare!
Hur känns det såhär dagen efter? Haha jag kan lugnt säga att jag trodde min kväll skulle sluta med katastrof, men den blev istället mycket intressant! Träffade nya vänner, gamla vänner och jag kan meddela att bänkar är sjukt obekväma att sova i!

Och vi kan lugnt säga att jag har roliga arbetskollegor! De räddar verkligen en kväll!


Haha, hon där uta i baren tyckte att jag skulle provsmaka olika shottar, och hon satte bara lite i varje glas, för jag skulle bara "provsmaka" och säga vilken som är bäst! Och detta skulle göras med sugrör!
Haha och allt finns på film!
Jag kan lugnt säga att jag är en som inte tycker om shottar, jag shottar aldrig så därför tyckte de att jag skulle prövsmaka före jag åker i alla fall..



Ni skulle få filmen nu direkt, men får den inte att fungera då jag bloggar via mobilen.. Och min dator är på utflykt! För tillfället är den i karperö! Ni får veta mer om min dators utflykt senare!


Här var vi glada att få vara i jobb!

Kanske ni får veta mera om gårdagen, men nu är det alltför tungt att skriva i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar