onsdag 27 augusti 2014

Gulis picknick

Före allt roligt så ska man plåga igenom sig något.. Igår var det rektorns tal, och då talar vi inte om soc&koms rektor utan rektorn för hela Helsingfors universitet. Vi var ett par hundra gulisar som hade valt inriktning inom det sociala. Vet inte riktigt vad jag ska säga, det var som alla andra tal, kanske man ska hoppa vidare till det roliga?



Som sagt hade vi picknick i Kaisaniemi parken (stavning?) där alla soc&kom gulisar hade samlats (relativt många) för att umgås, dricka och spela olika spel. Riktigt trevligt!




Ganska mysigt med alla filtar, men efteråt gick vi till studorg rummet där vi satt och talade som vanliga mänskor..


Här ser man vad de har planerat för oss!

Lite "trubbig" text, men skyller på att jag är lite trött.. Men skönt att man har först kl.12 skola, faktiskt skönt med lite sovmorgon.

Jaa-aa, jag ska lära mig att ta bättre bilder, men en sak i taget, ska lära mig att andas först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar