söndag 10 augusti 2014

De var lite fest!

Som sagt var jag i festandets tecken igår! Och jag började med att fira min underbara kusin som fyllde 6 år!
Var där ett par timmar och talade och hade skoj, hjälpte bland annat min morbror att flytta lite saker som man behövde vara två för.
Skulle ha villat vara där längre men smet hem lite för tidigt så jag skulle hinna till nästa fest.

Jag och min kusin

Födelsedagsbarnet själv!

Sen så firade vi trillingarna, de hade fixat en liten grillfest! Kan lugnt säga att det var trevligt! Satt och talade skit och jag blev smått mobbad för jag drack lonkero istället för öl.. Men det kan man överleva! ;)
Här kommer lite bilder från festen i alla fall.







Vi hittade lite hallonbuskar så vi passade på att länsa alla buskar innan vi förflyttade oss till insidan.
Där kollade de "Down hill" på datorn och somliga började spela.
Ett roligt ölspel vi började med var jävligt rolig variation av pyramiden. Lite special regler och man skulle snake dansk!
Kan lugnt säga att det var jävligt roligt!








En suddig bild av när vi skulle börja söka oss mot staden Jakobstad för en krog runda! Planen var endast Netti men det blev andra planer..
Och idag är vi lite darrhänt men det är bara en bonus som man bara ska ta emot och inte klaga över!

Tack allesammans som gjorde kvällen så jävla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar