torsdag 7 augusti 2014

Andreas är tillbaka!

Hallååja!

Som  sagt jag har varit utan internet nu i snart en vecka.. Har pendlat fram och tillbaka till stora staden Jakobstad.. Köpt nytt modem, bett till gudarna, offrat till gudarna, svurit och förbarmat över den moderna tekniken som jag inte alls kommer överens med.. Men nu fan funkar det! Felet var inte modemet, inte datorn, utan en liten del som ska sitta i telefonuttaget (en liten adapter) så man kan ha både telefon och modemet inkopplat, men nu är det fixat i alla fall!

Så vad har jag donat med? Jag har sprungit på kalas stup i kvarten, och det kommer jag fortsätta med!
Och vill ni veta vad? JAG FLYTTAR OM CA 14-15 DAGAR! Helt sjukt.. Vet inte vart tiden flyger iväg..
Men i alla fall ser framtiden mycket spännande ut! ;) Mycket nytt att ta in och jag känner mig sjukt taggad!

Men nu finns det säkert en och annan idiot där ute som skulle vilja tala med mig, och kanske lära känna mig personligen om ni inte gör det redan.. Men i alla fall har jag skaffat kik, kick eller vad fan det heter, och jag har inte en enda vän där så om nån känner sig inspirerad så kan man adda mig där..
Och jag heter så mycket som Deaazz, kanske jag borde skaffa ett liv istället?


Men på tal att jag är "tillbaka", så vill jag tala om sommar plågor? Vad har ni för låtar som ni9 bara hatar då de kommer på radion/baren?
Själv hatar jag allt som Isac igelkott och snopp doggen spelar.. Speciellt Wiggle är jobbigt att höra.. Då jag hör dem på radion vill jag bara dö, mina öron gråter blod och jag vill bara slita hörselskydden itu.. Som tur kan man alltid ändra till vega och höra på gamla godingar eller så sätter på någon.. Jag menar sätter på spotify..

Men om ni inte har hört en BRA sommar plåga ska ni lyssna på denna fina låt:


Och en annan sak jag hatar är fan cyklister! Tame fan, då jag körde till gamla hamn så cyklade de mitt på vägen och de hade inga tankar på att flytta sig.. Men fan vad de fick bråttom då jag körde tätt intill dom och tutade så utav helvette.. Gasade lite extra och visade mitt fingret åt dem, och om de gör om det så får jag vel köra över dom..

Men nu ska jag ta och lugna ner mig och åka över till en vän och se film och bara tade lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar