måndag 14 juli 2014

Tävlingsbidrag!

Tjolahopps!

Nu i helgen fick jag ett bidrag, och jag tycke att den passar otroligt bra på en måndag! Inte för mycket text så man orkar läsa den efter helgens bravader..
Om jag känner min läsarkrets rätt så kan en hel del av er sitta med lite morkis och man kanske i värsta fall känner av baksmällan ännu..

Detta bidrag fick jag faktiskt av två bekanta, och det är Jenny S och Linn G som har varit författare, jag låter bli att skriva ut hela deras efternamn så de inte blir stalkade av allt för många stalkers efteråt..
Men här kommer deras bidrag:

"Ja dehär skavi? ;) Har öppet mellan 12-1 och har några gummin, och då talar jag inte om tuggummin! ;)


Då vi ändå nämnde att blåsa bubblor fick ni en liten video på köpet!

Ni som vill delta i tävlingen eller  vill delta i tävlingen som håller på som bäst ska ni titta in på denna länk: http://www.aberrationistiskatankar.blogspot.fi/2014/07/tavling-med-ett-underbart-prispaket.html
Där får ni veta vad allt går ut på och vad man kan vinna för pris! ;)
Allt är sponsrat av Kondomtorget.se och priset är värt ca 40€ ;)

Men nu måste jag fråga er.. Vad är det SISTA man ska göra på en dejt?

2 kommentarer:

  1. Man ska int äta Tacos/Tortillas om he e naa åv dömde första dejtre, fö he e en aaning grisot...
    Man ska o fösöök ti 100% att int sii mejr på telefon än man siir på dejten i fråga.!
    And hold your gases.......:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tär haldeer jag mede!
      Jag tror dejten e viktigari en tilifon!!

      Och he e kanski viktigt att man ska haldas rejn?

      Radera