lördag 12 juli 2014

Tävlingsbidrag

Hade tänkt ta en dags paus med tävlingsbidragen idag, men efter att ha läst denna så måste jag helt klart dela med mig av den!

"Mitt bidrag e simpelt och det behöver int ens räknas till tävlingen ;)

Första grejen, om en drömdejt, är mycket enkelt. Mannen är lång och har muskler som skymtar under en tröja. Han kan ha lite putmage, behöver inte vara perfekt (så storsint av mig... obs ironi). Han har mörkt hår och är kaxig och kan vara ganska ful i mun. Han vet dock hur man beter sig och är svuren feminist :) Vi dricker öl i hans hem, i en stor soffa som är lite sliten och väldigt mysig. När jag hämtar mera öl i kylskåpet är han plötsligt bakom mig, greppar mig bakifrån och tio minuter sen knullar vi skiten ur varandra. Romantiskt och fint! :)

Nummer två, vad man säger, är: Nu knullar vi.

He va he. Lycka till att hitta drömdejtsmannen, verkligen..."

Haha, jag tycker att den är ganska klockren! Fan så bra beskrivet om drömdejten, och sen nummer två är rakt på sak, jävligt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar