fredag 11 juli 2014

Tävlingsbidrag!

Godmorgon! Idag har jag tagit ledigt, för jag ska nämligen till Vasa på undersökning, de ska kolla så att allt har gått som de har velat efter operationen. Men först så vill jag ge er ett bidrag av "Anonyma finsmakaren" . En lustig typ i min ålder.. På ett ungefär i alla fall..

Men här kommer hans bidrag:

" Ska du ha choklad eller jordgubb"* på samma gång man självsäkert visar upp två kondomer med nämnda smaker*


Han talade även om "föredrar du choklad eller jordgubb?" 

Jag tänkte att han får ta dessa två som han nämnde, för det blev lite kort! ^^ Men jag gillar det! Rakt fram och lite kul!

Men här kommer reglerna:
Om ni funderar vad detta är för tävling, så är det en tävling som Kondomtorget.se anordnar. Priset man kan vinna är en korg fylld med kondomer av alla olika sorter (värde ca 40€) Info om tävlingen kan du läsa i detta inlägg: Klicka här!

2 kommentarer:

  1. Mitt bidrag e simpelt och det behöver int ens räknas till tävlingen ;)

    Första grejen, om en drömdejt, är mycket enkelt. Mannen är lång och har muskler som skymtar under en tröja. Han kan ha lite putmage, behöver inte vara perfekt (så storsint av mig... obs ironi). Han har mörkt hår och är kaxig och kan vara ganska ful i mun. Han vet dock hur man beter sig och är svuren feminist :) Vi dricker öl i hans hem, i en stor soffa som är lite sliten och väldigt mysig. När jag hämtar mera öl i kylskåpet är han plötsligt bakom mig, greppar mig bakifrån och tio minuter sen knullar vi skiten ur varandra. Romantiskt och fint! :)

    Nummer två, vad man säger, är: Nu knullar vi.

    He va he. Lycka till att hitta drömdejtsmannen, verkligen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fy fan vad bra! Sjukt bra, synd att du inte satt ett namn under! Kommer helt klart sätta upp detta som ett bidrag!

      Haha det finns många sånadär män om du tar bort feminist grejen, inte många män som vill gå ut som feminist!

      Men tack igen, är väldigt nöjd med bidraget!

      Radera