torsdag 10 juli 2014

Tävlingsbidrag!

Nu kommer första bidraget! Har inte bestämt mig om jag ska ge ett bidrag om dagen, eller varannan dag bara för att sprida på dem lite, kanske jag sätter upp dem lite vart efter jag orkar och hinner! Men hur som helst ska jag berätta första bidraget, och HEN (Här var vi lite anonym) ;) valde att berätta om hur man ska gå till väga när man ska föreslå till sin partner att plocka fram en kondom..

"Man ligger i sängen och är lite småkåt och myser för sig själv, och man börjar känna att lusten ligger på, och då hör man: Honey, vilken smak skulle du föredra idag?;) Vill du experimentera eller det gamla vanliga?"
//G.P

Faktiskt riktigt bra! Här har ni övriga deltagare att bita i! Och ni andra som funderar vad fan vi håller på med så håller jag en tävling som är sponsrad av Kondomtorget.se, och priset är en korg fylld av olika sorters kondomer värt ca 40€/350kr. Läs reglerna i gårdagens inlägg! :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar