onsdag 9 juli 2014

Tävling med ett underbart prispaket!

Hejsan alla mänskor och djur!

Som ni kanske har sett så har jag en liten annons från kondomtorget, och jag har talat lite med dem och vi kom fram till att vi behöver lite spänning, så vi kommer ha en liten tävling. där vi vill att ni ska vara lite kreativa!

Och det tävlingen går ut på är att beskriva er drömdejt, och de som får med kreativitet, fantasi och framför allt romantik i sin beskrivning får extra plus poäng! ;) För vi älskar kreativitet och romantik! Och självklart fantasi, vore inte livet ganska tråkigt utan fantasi?

Men om du tycker att det blir jävligt jobbigt att komma på en lång berättelse, och vet inte fan hur du ska lyckas vara romantisk och lyckas flirta med domaren? Då har vi ett annat alternativ också, som jag tycker om!
Andra alternativet är lite svårt att förklara, men ni vet situationen då det börjar hetta till, och man skulle vilja komma till skott, men vet inte riktigt hur du ska föreslå det på ett smidigt sätt till din partner att han eller hon ska ta fram en kondom.. Och er uppgift är att komma på en fras, eller något liknande som man kan använda. T.ex. kom jag på detta exempel: Älskling, tycker du inte det är dags att börja bränna lite gummi? ;)
Haha okej, jag tror att ni kan bättre än mig! Och om man vill så får man utöver "repliken" beskriva en hel händelse! Men det är "repliken" som är viktig.

Och ni får delta helt anonymt! Om ni inte vill gå ut med ert eget namn då jag publicerar texten kan vi komma överens om ett annat namn, måste namnge alla bidrag så jag kan bättre hålla reda på dem.

 Så vad tror ni? Är ni intresserade att delta? Eller före ni ens börjar fundera om ni orkar eller inte, ska jag kanske berätta vad ni kan vinna? VINNAREN får en korg, fylld med 50 kondomer i alla storlekar, smaker och former! (Som även är deras slogan!) Och priset är värt ca 350 kronor det vill säga ca 35-40€. Så det är inget dåligt erbjudande!

Hela tävlingen sponsras av http://www.kondomtorget.se och orsaken till de vill sponsra tävlingen är att de vill visa att de har ett stort sortiment av kondomer som är billiga, enormt urval och framför allt diskret förpackning, t.ex. om ni beställer något från sidan så kommer ingen att se att paketet är från dem.

Tävlingen börjar idag, och slutar den 27 juli 2014!

Skicka in bidrag till mig via facebook, bara söka upp mig! Eller så skickar ni till min mail: andreas.hblogspot@gmail.com



Lycka till! Och det lär behövas, min mor s
a nämligen att hon kommer delta, fastän jag skulle säga emot.. Och om hon vinner så har ni jävligt dålig fantasi!





Det blev en liten porr känsla över inlägget.. Men det är fan sommar, och man ska passa på att njuta, och jag garanterar att om ni vill förbli anonyma som kommer inte en själ veta om att ni har deltagit! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar