måndag 7 juli 2014

Solsken och nakna kroppar


Om man ser på Foreca och konstaterar att man ska arbeta hela dagen så vill man hellre gå ut, och njuta lite av sommaren, för det är ju snart jul så man vill njuta så länge man kan av värmen innan man handlar julklappar..
Men i alla fall de som har fått semester så ska ni ha det skönt, spana in snygga damer och knäpp en öl för mig! Och om det är möjligt kommer jag med er och hittar på lite fuffens då jag har möjlighet!

Okej, nu talar jag en massa skit som vanligt, men pointen är att ni ska njuta de få dagar av sol vi får, vi vet inte när vi får se solen igen..

Skulle inte sitta helt fel att vara vid stranden med en kall öl, brudar som solar och sen skratta åt alla amatörer som försöker charma sig in på dem.. Haha, skulle säkert vara en av dem jag också.. Men jag är för lat, jobbigt att röra påsig.


Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar