onsdag 16 juli 2014

Sneak peak

Haha, här ser ni mitt kaos.. Ca 1/3 av allt som ska med.. Om inte ännu mindre, men ändå en liten sneak peak!
Det är främst kläder och köks utrustning, resten är lite utspritt.. Har minsann att göra, så jag ska sluta muffla här på datorn..


Men ser faktiskt, fram emot jävligt mycket att komma bort en stund, lära känna nya personer..
Vem fan vet vad en vilsen Purmo bo (lantis) kan ställa till med i storstan?
Då ni ser på tv att det är stora demonstrationer och allmänt kaos, brinnande bilar och då vet ni att jag är på min första sits..
Kanske jag ska köra efter dessa tre punkter?


Och det värsta med att fråga saker är egentligen bara ett nej.. Så om jag gör bort mig, så vet jag i alla fall vad resultatet blir och då behöver jag inte gå ovetande i alla fall. Lite svinn på vägen får man räkna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar