onsdag 9 juli 2014

Mode creation

Min syster sa igår kväll att Andreas, om du känner både modeller å designers, varför edu fortfarand singel? Är du sjuk? Morsan skrattade så hon knappt kunde få luft, och ibland talar min syster för mycket..

Men i alla fall ville hon visa upp vad hon gjorde med lite tråd och plast, och hon trodde att om jag slänger in lite mode saker så kommer fler tjejer börja tycka om mig.. Bra att min syster fortfarande tycker om en..
Men vad gör man inte för sin syster, så här kommer hennes skapelse, hon är endast 11 år så helt bra!

Framsida

Baksida

Material
Ni som undrar vad det är, så är det en kjol och en överdel.

Så hoppas ni njöt av modevisningen, för det gjorde jag!

6 kommentarer:

  1. Du sa ju att de som skriver om mode har många läsare, varför tar du nu inte chansen fullt ut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, för det inte intresserar mig! ;)

      Radera
  2. Men kan du int böri legg upp lite bilder va du har på dig på dagarna /helgerna :) eller då du int har nå klääder alls går lika bra de ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, njaa det är inte riktigt mun grej ;)

      Radera
    2. Det kan bli din grej ;) snälla för en tjejjs skull ? :)

      Radera
    3. Det är väldigt svårt att få igenom sin vilja när man är anonym! ;)

      Radera