tisdag 8 juli 2014

Man ska inte vara tyst

Nu är jag lite irriterad, irriterad på mig själv.. Nej men saken är den att i fredags så var jag på jobb, och hade ögon kontakt med en tjej och jag inbillade mig att hon kanske ville komma fram och tala med mig, meen jag tänkte att nej nu är jag ute på djupt vatten. Men det kändes som att båda försökte få ögonkontakt med varandra, men jag är ganska dålig på vinkar och sånt så jag tänkte att bättre att vara tyst så skämmer jag inte ut mig, men det skulle inte ha varit första gången heller men ändå..

Och så fortsatte kvällen på likadant, och nu sitter jag här utan att veta vem hon är. Och det som förvånar mig mest är att jag höll tyst. Brukar vara tvärtom att jag talar för mycket.
Så nu skulle jag bli glad över att få veta ett namn, men ett problem i taget, nu är mitt första och största problem att jag vill ha glass, men det finns inte.. Och för att jag ska orka hoppa i bilen och åka in till centrum (purmo centrum) är ett stort steg, känner mig lite lat.


Det är inte någon stor sak, men ibland då man inte kommer på små saker kan man bli lätt irriterad. Men sköt om er! Ska kanske planera något med toffe!

2 kommentarer:

  1. Hur såg hon ut?

    SvaraRadera
  2. Är inte så bra på detaljer, men i alla fall kortare än mig! ;) och så var hon söt!

    SvaraRadera