fredag 18 juli 2014

Långt tävlingsbidrag!

Nu gör jag det simpelt för mig själv och publicerar ett bidrag så jag inte måste sitta och knapra på telefonen hela dagen för att få ett inlägg..
Men i alla fall så kommer här en lång och skön berättelse! ;)

"Drömdejten

En dejt med Channing Tatum, Alexander Skarsgård eller Ian Somerhalder skulle ju vara rena drömmen. Men eftersom jag är en helt vanlig tjej så får jag väl nöja mig med männen häromkring.
Jag är en tjej som gillar både fart och fläkt, men även mys och romantik.
Så dejten kommer börja såhär:
Han kommer in på min jobbplats, eftersom det är lördag och jag jobbar. Han har dock redan pratat med min chef som vet att jag kommer bli bjuden på väärldens dejt.
Killen säger att vi ska åka på en liten utflykt, och att jag ska ta på mig min finaste klänning.
Nåja, efter jag bytt kläder och gjort mig iordning så kommer en limousin och hämtar mig.
Inne i limousinen finns en flaska Champagne​ (Veuve Clicquot Ponsardin Vintage Cave Privée 1990, 170,50€ från Alko) som vi korkar direkt, när vi båda är smått salongsberusade frågar han äntligen den efterlängtade frågan “vill du va påå elä under?”
Vi klär av varann och har vilt och passionerat sex i limousinen.
När vi är klara klär vi på oss och då stannar bilen. Vi går ut och ser att vi är vid en hamn, och i hamnen står en 25 meter lång lyxyacht av märket Monte Fino .
Vi går ombord på båten och ser ett bord som är uppdukat för två. Vi tas emot av en hovmästare och äter en 3 rätters middag.
Efter middagen går vi ut på däck och njuter av solnedgången.

 Då han plötsligt tar fram en gitarr och börjar spela. Där sitter vi en bra stund tills det blir mörkt, så vi går in.
Väl inne så dricker vi lite vin och bara njuter av stunden.
Sen tar han mig till sovrummet där han frågar “ska vi bränna lite kalorier?”. Vi klär av oss igen och har underbart sex.
Efter sexet lägger vi oss till rätta och somnar nästan direkt.
Vi vaknar upp morgonen därpå och minns den fina stunden vi hade kvällen innan. Vi börjar dagen med morgonsex och drar oss sen ut på däck där det står en flaska Champagne och jordgubbar. Vi sätter oss i solen och njuter av vad som bjuds.
Efter ett par timmar är vi tillbaka i hamnen där vi startade.
Vi hoppar av båten och in i limousinen som står och väntar på oss.
När jag väl är hemma tackar jag för dejten och han lovar att det var inte den sista dejten.

Sex, mys, mat, alkohol. Perfekt dejt!"

Och författaren önskade sig ett kinky namn så vi kallar henne endera Spexiga Bettan, Rumpe kraffs, Läder tjejjen eller Snuskige Maj-Ros.. Jag är väldigt dålig på namn...



Om ni funderar vad detta är för tävling, så är det en tävling som Kondomtorget.se anordnar. Priset man kan vinna är en korg fylld med kondomer av alla olika sorter (värde ca 40€) Info om tävlingen kan du läsa i detta inlägg:
http://aberrationistiskatankar.blogspot.fi/2014/07/tavling-med-ett-underbart-prispaket.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar