måndag 28 juli 2014

Jeppis dagarna, och små händelser i mitt liv

Som sagt har jag haft väldigt mycket att göra på senaste tiden, har egentligen inte haft någon extra tid.
Har arbetat både på snickeriet och varit på pubben, där emellan har jag hjälpt till här hemma med saker som behöver fixas. Då de sakerna är uppfylld så har jag umgåtts med vänner, och jag kan lugnt säga att jag har haft det jävligt roligt!
Jag har lärt känna många nya personer, och jag trivs fruktansvärt bra med det! Så många mänskor jag vill träffa men så jävla lite tid.. Men snart ska jag ta lite ledigt innan skolstarten, så jag hinner med er alla.
Och sen har jag märkt att gamla vänner som jag inte har talat så mycket med förut men nu har tagit upp kontakten med på nytt, och jag har haft så jävla roligt! Kan lugnt säga att de senaste dagarna har varit otroligt bra!

Istället för att predika att jag har utvecklat och sån skit tänkte jag visa lite bilder istället! Och det är lite bättre kvalitet för jag har en ny mobil! Om kvaliteten är dålig så är det pga ölen som hade kickat in.. Har varit en del av den sorten nu på senaste, men det är bara sommar en gång om året!


Pride flaggan vid pubben på lördag
Kaj på fredag




Bilder från i lördags

Sen så hade vi firma fest och firade att vi hade klarat av jakobsdagarna med galans! Inga brutna ben eller något annat allvarligt!
Och jag kan lugnt meddela att det var bästa kvällen på länge, gott sällskap, god mat och dryck och alla var på ett sånt jävla bra humör att man kunde tala hur länge som helst! Jag trivdes så jävla bra!







Som ni ser så har han lyckats låsa fast sig själv med handbojorna.. Om en stund ska ni få se hur vi fick loss honom..
Vi kunde inte använda nyckel pga nyckelhålen var vända mot varandra..
Så från och med nu ska varje par av handbojor ha säkerhets texten:
FÅR EJ ANVÄNDAS AV BARPERSONAL ENDAST YRKESKUNNIGA 
karaoke






Som sagt, vi försökte få loss honom i ett par timmar, men vi fick ha brandkåren att klippa loss honom.
Nöjd att komma loss efter ett par timmars fångenskap


Hjältarna lämnade oss.. Och jaa, det är en ölvagn som ni ser i bakgrunden.

Helt klart ett ordspråk jag förespråkar..
Det hände så mycket mer, finns bilder, finns filmer men vissa saker är ni inte beredda för..

Och som avslutande bild så råkade jag ta i misstag, men man ser mig i bakgrunden, ni ser var jag befinner mig så denna bild får avsluta detta inlägg. Vet inte hur jag ska kunna sätta ord på det jag går igenom, men det känns bra i alla fall!
Och jag har konstaterat att fan vad jag har gjort många felsteg, och sagt och gjort massa som man kanske ångrar dagen efter, men är jävligt glad att jag har gjort dessa saker! För varje misstag jag gör så lär jag mig något nytt! Om jag lärde mig mycket så kanske jag gör samma misstag igen och igen, och hoppas att jag lär mig lika mycket nästa gång också! ;)

2 kommentarer:

  1. De e kiva att höra hu lyckli du e! Å glad att ni had rolit på firmafesten (NOOOT)! Nå visst! Men ja sku gärna ha vari me :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du! ^^
      Om int annat måst vi ha egen fest! (Y)

      Men bara så du vet.. Sköt om dig! :)

      Radera