torsdag 3 juli 2014

Get eller gräsklippare?


Hittade idag en annons i en tidning där de jämförde olika robotgräsklippare, och vad de hade för olika egenskaper. Så man valde rätt robot för rätt sorters gräsmatta. Allt från lutning till hur stor areal (yta) den       ska klippa.








Det roligaste var att de hade  med ett får, fick mig ett gott skratt faktiskt!



Sådär annars så kommer jag vara väldigt osocial idag, kommer öppna en öl och se på tv, sällan som jag bara får sitta hemma och inte göra någonting.. Och för att poängtera att jag inte är en jävligt lat och jobbig person så meddelar jag här att jag har faktiskt varit i jobb idag som alla andra dagar och dessutom slängt in ved i en timme och sen dessutom klippt lite gräs.. Sket i gräsklipparen.. Eller kanske jag borde säga istället att jag sket i att klippa gräsmattan.. Den var för våt pga regn..

Dagens öl
P.S Jag vet att det står get i rubriken, men det passade bättre en får..

2 kommentarer:

  1. I USA använde de får en tid för att hålla gräset kort vid Vita Huset istället för att anställa någon som klippte det för att spara pengar. True story.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det låter så sjukt att det kan vara sant.. Man kan inte sluta bli förvånad över vad som sker i USA..

      Radera