söndag 13 juli 2014

Gamla goda tider..


Haha, oj herregud.. Jag agnade igenom lite texter jag skrev då jag riktigt hade börjat blogga, och bodde ännu i Vasa och hade tid att anstränga mig lite och fundera över livets stora bekymmer och jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde nu.. Haha, alltså hur fan kunde jag komma på att om man får "sädesvätska" av en enhörning så börjar man skita regn bågar? Kan lugnt rekommendera att ni ska ta och bläddra från början, det finns en hel del godbitar där.. Och jag lovar då jag kommer till Helsingfors kommer ni få höra på nya sjuka funderingar!Har nämligen inte samma tid nu när jag jobbar plus det är vackert väder på utsidan så hinner/orkar jag inte vara lika kreativ som förut.. Men vänta bara, jag kommer tillbaka med samma sjuka humor och om allt går som jag har planerat kommer ni få följa med på mitt livs äventyr! ;)



Som sagt, ska ta och börja fundera redan nu så jag har massor att komma med senare.. ;))

Men först, har vi en sommar paus med funderingar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar