fredag 4 juli 2014

Fuck this shit

Alltså det som jag stör mig på är när folk sätter upp listor på hur man ska ha ett lyckligt förhållande.. Vad fan ska man med det egentligen? Man har ett lyckligt förhållande om man orkar bry sig om varandra, den dagen man slutar med det så kommer allt gå åt skogen!
Om det är menat så kommer man få ett lyckligt förhållande helt av sig själv, för man märker då man synkar med varandra. Och kärleken hålls vid liv om båda har lite bondförnuft och vill göra saker för varandra.

Dessa jävla listor målar upp att om man gör dessa saker så har man automatiskt ett bra förhållande.. Men nej så är det inte. Gaah, blir rent av arg när jag tänker på dessa romantiska listor.. Ge mig en kvinna som förstår mig, så ska jag försöka förstå henne.. Men tame fan den dagen jag förstår mig helt och fullt på en kvinna är långt borta..



Har jag möjligen blivit allergisk? Men mitt bästa tips är bara att vara dig själv, då blir ingen besviken, inga krav, inga förväntningar.. Man ska bara njuta av varandras sällskap, och ha förståelse för varandra.

2 kommentarer:

  1. Håller helt me de! :D tänk he!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mhm! Haha inte varje dag som man kan hålla med mig! ;)

      Radera