måndag 14 juli 2014

En fylle anekdot..

Haha, jag måste bara berätta åt er en liten grej som skedde i helgen..
Ett liten hack till höger där kanten kom..
Så går det då man försöker för mycket..
Nämligen i lördags var jag på krogen, igen.. Men nu denna gång var jag i mycket bättre form än dagen innan, och jag skulle ta det lugnt och njuta av live musik. Jag gick runt och talade med olika personer, lärde känna en hel del nya mänskor och jag hade faktiskt riktigt skoj! Jag borde åka ut ensam oftare, för jag lär känna nya personer för varje gång!
Fick till och med beröm att jag hade mysiga kramar.. ;)  Mahaha, där har ni något att se vänta på.. Nej men skämt åsido. Saken var den att när klockan närmade sig halv två och det betyder att de slutar de sälja öl och dylikt så jag tänkte att jag ska gå och ta en sista öl.. Men på vägen till bardisken märkte jag att en tjej tittade på mig och gav mig ett leende så jag gick dit och små talade, allt gick smidigt, och jag tänkte bäst att jag går vidare så jag hinner ta min sista öl och inte förstör "mitt charmande" med någon olämplig kommentar, för jag tyckte att jag hade varit så jävla smidig och kul att veta att man fortfarande kan.
Men då jäklar då jag sa att vi hörs och jag vänder mig om så går jag rakt in i en lyktstolpe.. Kan ni tänka er något värre? Detta är orsaken till att jag kommer dö singel, för varje gång jag tycker att jag tycker att jag är smidig och jag vet vad jag håller på med, så går jag in i en stolpe..
Och detta skedde i lördags, och jag har fortfarande ett litet ärr i pannan.. Och värsta av allt jag var inte ens odrägligt full, jag var till och med presentabel..
Men men, bättre lycka nästa gång.

Hoppas kvinnor tänker som på bilden ovan..


Så vad är budskapet i denna berättelse? 
Försök inte för mycket, för det skiter sig ändå..

2 kommentarer:

  1. Alltså vilken gullig historia, blir helt rörd :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, gullig o gullig, lite klantigt! ;)

      Radera