onsdag 16 juli 2014

Dejta enligt Andreas..

Efter lite om och men så har jag konstaterat att jag ska ge dejting tips.. Och det värsta av allt är att jag är väldigt dåligt på detta så många av er kommer bara skaka på huvudet och konstatera att han kommer dö singel.
Men jag har ändå lyckats ha ett par förhållanden, så något måste jag göra rätt, eller så har de kvinnorna tyckt om mig ändå.. Och tyckt att du har ju i alla fall försökt och det duger.
Och jag tror att jag inte börjar ge olika tips för olika kön, för i slutändan måste båda anstränga sig, och det är i princip samma sak för båda.
Först och främst ska du ha tvättat upp dig, ingen vill hålla om någon som är svettig och allmänt skitig.. Okej, jag dömer ingen för det kan faktiskt finnas de som gillar lite svett, för det visar ju att man har gjort något, för det mesta i alla fall.
Förutom att ha duschat av sig den värsta skiten borde du lukta gott, inget får en på så bra humör då man känner doften av sin andra hälft, man blir helt enkelt helt varm inombords. Men man kan se efter så parfymen "stinker" eller är för stark. T.ex. jag har jävligt svårt med riktigt söta parfymer, blir lite tungt att vara iu närheten av personen.

Ge personen ifråga komplimanger, behöver inte vara så ofta, men då du säger det ska det märkas att du är seriös, finns inte så mycket bättre då man får en komplimang medans man håller om varandra eller då man ser på varandra och så säger de en komplimang och sen lämnar ett leende på deras läppar. Det är de små sakerna som ofta fixar helheten. Redan att du visar din uppskattning genom gester eller ansiktsuttryck så får det mycket större effekt.



Det finns så mycket man borde tänka på, men egentligen är det inte så svårt att ha en lyckad dejt om båda faktiskt vill vara där, men som jag sa tidigare, det är de små sakerna som gör allt.


Så om du är så lycklig att du har någon, eller tänker på någon speciell, bjud ut dem! Fastän ni kanske inte har talat så mycket, så kan det gå vägen. Det värsta som kan hända är att de säger nej, och det är mycket bättre än att gå ovetandes.
Fastän ni är tillsammans kan det vara skönt med lite omväxling, båda får piffa upp sig lite extra, man bryter vardagens monotona mönster..
Och till er som delar båt med mig som sitter framför datorn och smuttar på något drickbart ger jag er en stor kram och en spark i röven så ni kommer igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar