onsdag 9 juli 2014

Challenge, Kara photoshoot!

Haha, jag tyckte att det var dags med en Challenge! Börjar vara en stund sen, och nu måste vi krydda till vardagen lite! Så vi valde att göra en photoshoot, lite för att provocera våra modell vänner och fotostuderande som vi känner.. Och alla andra, vi tror att våra halvt oseriösa bilder kommer gå segrande utan strid. Jag tror att ingen har stake nog att utmana oss! ;) Och det gäller er alla!

Vi tänkte göra en "kara photoshoot", en tipsade att vi skulle olja in oss med motor olja och göra andra saker men det lämpar sig inte här.. Ännu.

Så här kommer våra bilder:

Solen i ögonen och ett krystat försök att göra nått vettigt!
Oooh, what a huge stock.. Haha, googla på babushka wood lifting så vet ni var vi fick inspiration..
En "nöjd" arbetare, efter en tung arbetsdag
Och om man är en Purmo bo så måste man kunna jaga.. Och det visar vi på denna bild.
Vi satte ribban relativt högt så här har ni en utmaning! ;)

P.S helt oredigerade, har inte tid för sånt..

4 kommentarer:

  1. Älskar bilderna av dig :D du e jävligt het utan tröja ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag tackar! :)

      Radera
  2. faan va du er heeet :O vem e killen på 3:dje bilden ??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är min vän toffe ^^

      Radera