tisdag 1 juli 2014

Andreas på utflykt

Idag har varit en allmänt långsam dag.. Med långsam menar jag att jag har velat göra så lite som möjligt men livet ville annorlunda..
Det visade sig efter att jag hade varit till stan igen på ärenden så ska vi till stan igen.. Och äta paj, och det kan man inte säga nej till!
Så Toffe plockade upp mig, vi for via Edsevö Neste och sen till Prisma, vid Prisma skulle jag handla deodorant och sen parfym, men vi träffade två bekanta vars namn jag inte nämner för jag vet inte om jag får! ;) Haha men i alla fall hjälpte de mig för att hitta parfym, men efter 40 minuter konstaterade vi att det är lönlöst och vi stack vidare..

Sen kom vi till Beccas nya lägenhet, jävligt snygg lägenhet måste jag säga!

Så kvällen var full av skratt och stök, kan inte riktigt förklara med ord, så kanske med bilder?







Som sagt, Rebecca Söderström, en knasig tjej tyckte att vi skulle leka med kameran..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar