fredag 4 juli 2014

Andreas och Kondomtorget

Haha, guud.. Här kommer ett tips!

Alltså jag tänkte inte vakna denna morgon, så för att tvinga mig själv att stiga upp så plockade jag fram min värdelösa telefon och skulle se om någon motförmodan hade hört av sig till mig, och då på samma gång kollade jag mailen och såg att jag hade fått en intressant kommentar:


Så jag tittade vad det var för sida, jag var noga med att se till att jag inte annonserar om sex leksaker och så vidare, för vissa läsare är under 18 och morsan läser bloggen..
Orsaken till att jag nappade är att de har jävligt förmånliga priser! Och för de som känner sig obekväma att gå till apotek för ett graviditets test eller ett klamydia test så har de det på sidan också.  Utöver det så har de produkter för intim vård (t.ex. behandling av röda prickar när kvinnor rakar ben och armhålor)

Men först och främst säljer de billiga kondomer och de har en diskret förpackning, de säljer också "lycksmodeller". Och deras sida är stilren och jag gillar den. Så ta en titt, jag såg att ett paket kondomer kan kosta allt mellan 15-165 kronor (de sänder till Finland) beror helt på storleken på paketet och så vidare.

Onödigt att jag ska stå här och predika, se för er själva, och bedöm själv..

6 kommentarer:

  1. Å ho myki mutor får du för att göra reklam för döm??! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Int nating va jag vejt om :P

      Men he lär visas. men jag o kondomer går hand i hand, så lider inte så mycket ^^

      Radera
  2. Håller de för rejäla stockar som stöter hårt? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det håller allt från små stickor till stockar, men fan se till att det inte finns något vasst i närheten..

      Radera
  3. Beställ hem några kan jag testa dem med dig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha beror på vem som frågar ;)

      Radera