lördag 21 juni 2014

Vår Midsommar!

 Igår kväll firade vi midsommaren vid Sexsjö, och vi hade det riktigt bra! God gemenskap, god mat och riktigt roligt hade vi!
Vi hade bad balja och även en flytbasto, så man hade verkligen roligt!

Måste bara säga att min marinad var jävligt bra! Jag hade gjort för första gången egen marinad och var osäker, men i slutänden blev det jävligt bra!
Lider lite av matkoma för om jag mins rätt så tryckte jag i mig 8 biffar och nästan en burk potatis sallad..

Här kommer lite bilder från kvällen, tyvärr inga bilder från då vi var i badtunnan, ni vet elektronik o vatten är inte bra kombination..
Försök att ta en bra bild.
I bakgrunden ser ni flytbastun som är utrustad med båtmotor.. ;)

Grillning

Shakki

Lite flygning på g!

Mat
Trötta mänskor som lyssnar på musik och snart börjar städningen.
 Som avslutande bild valde jag denna för den avspeglar allt vad midsommaren handlar om.. För mig i alla fall handlar midsommaren om att ha varandra, och att man kan njuta av varandras sällskap!
Tyckte att denna bild blev lite romantisk.. 


2 kommentarer:

  1. ååj va fin bild på sash o freddi!!!!!!!!!!! :D

    SvaraRadera