tisdag 17 juni 2014

Tisdags fuffens! + Bildbomb!

Idag har jag varit på fuffens!
Har nämligen varit och köpt en ny garderob! Haha, eller rättare sagt köpt två par byxor och två par tröjor.
Ni får tyvärr inte se någon bild, för ni vill ändå inte se mina kläder.. För vem av er skulle egentligen orka bry sig om vad jag har köpt? Så motförmodan om många klagar och ber kanske ni får se, eller om ni tjatar så kommer ni aldrig att få se hur de ser ut! Jag tycker att ni ska komma och se själv!
Men men, jag hade förstås hjälp av Emma Granqvist, hon anmälde sig frivillig som smakråd, så varför inte?
Men jag tror att hon ångrade sig ganska snabbt.. För jag är ganska besvärlig att ha som sällskap.. I alla fall påstod hon det.

Men nu bjuder jag på en bildbomb från söndagens utflykt!

Upphämtning av stadsbo!

Byte av fordon i Purmo!

Jenni o Frida!

Jona - Jennifer - Frida - Victor och jag bakom kameran

Besök i Sexsjö
Lostenen!




He star Heineken på tröjjo!


Bad ass som vågade klättra över staketet!

Matpaus vid Uffes!

En överlycklig/vettskrämd tjej får åka traktor för första gången

Mata kor

Kvällen avslutades i Esse med kaffe och dopp!

Lek med hunden!
 Jag var med på så lite bilder, så jag tänkte spara det bästa till sist! Hela två extra bilder på mig!

Från Lostenen, högst upp..

Jona och Victor.. Och jag på marken.
Jag sa ju att vi sparar det bästa till sist.. En video där vi ser på kor!

video

Tyvärr fick jag inte videon där vi skrämmer Jennifer.. Det är synd.
Eller fick jag den? Men den fungerade inte för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar