söndag 22 juni 2014

TÄVLING!!

Hallååja!

Nu råkar det vara så att jag har kommit över en extra biljett till klacken party! Wohooo!
Så jag tänkte ha en simpel tävling åt er, och den håller på ända fram tills onsdag, klockan 17:00.
Tävlingen går ut på att fotografera er själv när ni taggar till! Och alla bilder kommer upp här på bloggen..
Så om ni är beredda att bjuda på en bild så sparar ni lite pengar!

Om ingen deltar så ger jag bara bort den till någon vänlig själ som har lyckats flörta lös den..

Reglerna är enkla, ta en bild där du taggar till, eller vad som helst som du tror att tilltalar mig..

P.S jag faller enkelt för smicker och det är relativt enkelt att muta domaren...


Tag kontakt på facebook eller maila mig på andreas.hblogspot@gmail.commail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar