torsdag 19 juni 2014

Midsommar planer!

Vad är era midsommar planer?
Det skulle vara jävligt kul att veta vad ni har planerat. Själv har jag börjat planera! Grannen ringde o frågade om jag ville komma med dem så det kan jag inte säga nej till! Vill hålla er lite på halster vad vi ska hitta på, för det är ganska speciellt! ;)
Men följden av detta var att jag prövade göra en marinad idag, för första gången.. Har inte en jävla aning hur det blev.. Så jag ska köpa ett paket korv ifall att det sket sig.. Eller så gör jag mina himmelska köttfärsbiffar imorgon (fick lite tips av en god vän till mig ;) ).


Ganska stor skillnad.. Sökte på midsommar Sverige så kom den översta bilden, när jag sökte midsommar Finland fick jag den nedre bilden..
Men men hur som haver, så berätta era planer! Och en sak till.. Jag kommer ha en tävling i helgen där du kan vinna ett PRIS, ska fundera ut detaljerna men det kommer upp snart!

P.S Dubbel gångar sökandet har tagit midsommar ledigt! Har ingen extra tid att söka för tillfället!

2 kommentarer:

  1. Mina planer är ovanligt lugna, tur så finns det sprit i huset i alla fall... Vitt vin och fisk blir det, fint ska det vara! Observera ironin, grillkorv och öl slinker kanske ner på lörda ;) håhhå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter jävligt bra!
      Speciellt vitt vin och fisk, älskar lax, eller rökt aborre.

      Och kan bara säga en sak.. Låt spriten flöda!

      Radera