måndag 9 juni 2014

Look alike!

Nåja.. Nu börjar jag komma igång igen, fick sätta en halvtimme på att hitta alla namn igen.. Men nu i alla fall har jag försökt hitta Jessica Backlunds Dubbel gångare, och kan säga att det har varit svårt!
Var lite inne på att hon skulle likna Lana Del Ray, men bara lite.. Men sen såg jag att hon liknade en person på en foto blogg, eller vad det nu var..  

Men huvudsaken är att jag hittade något i alla fall!
Jessica Backlund
Bilden är tagen från http://www.noupe.com/tutorial/40-superb-photoshop-tutorials-for-attractive-photo-effects.html
Båda har har ett smalt men vackert ansikte, ungefär samma typ av hår (Enligt mig är det samma typ av hår..)
Men det är smått irriterande att den andra modellen har en massa special effekter som stör, men hur som helst är båda två väldigt snygga! Inte sant? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar