söndag 8 juni 2014

Kvälls mys

Var ikväll med Jona och Victor till Nars i Purmo, en riktigt trevlig liten sjö.
Kvälls solen värmde och det blåste så man slapp alla jävla mygg så det var underbart!
Planen var att vi skulle fiska och ta årets första dopp! Men haha, men jag gjorde inget av det..
Jag orkade inte fixa mina fiskeredskap, så jag sket i det. Men fick kasta några kast med Victors kast spöd så jag är nöjd!
Knäppte istället en liten "burk med lemonad" *host host*

Victor och Jona som leker med sina spätt..
Så vi rodde runt och njöt av kvälls solen och talade skit, jag kollade lite på sista minuten resor så jag vet vad det kostar på ett ungefär.. Är res sugen igen... Men om det ska gå måste jag arbeta röven av mig..


Men som sagt, jag njöt verkligen av kvälls solen, la mig ner i båten och tittade på när de försökte få någon större fisk.. Men det roliga var att jag som inte hade några grejjer fick största fisken! ;) Måste gå i generna..

P.S Vi simmade inte för det blev för sent..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar