måndag 2 juni 2014

Dubbelt upp med dubbel gångare!

Bara för att det är en jävligt tung måndag, men alla måndagar är alltid tunga.. Så kommer jag ge er hela två stycken på samma gång.. Jag skämmer nästan bort er! ;)
Men vi börjar med Alexandra, som liknar en viss skådespelare som heter Jennifer Connelly. Vad tror ni?

Alexandra

Jennifer Connelly
Jag tycker att de liknar varandra jävligt mycket! Speciellt på ansiktsdragen, och om de skulle göra samma pose, samma allting, skulle de kunna vara systrar..
Men nu ska jag visa upp en som heter Benjamin, och jag tycker han liknar Chris Pine..
Benjamin
Chris Pine
 Men, Benjamin berättade att det finns en rysk skådespelare som liknar honom riktigt mycket.. Men ingen av oss har lyckats hitta honom.. Så om du vet någon skådespelare som liknar honom så säg till! Det gäller alla personer.. Ni får ge förslag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar