torsdag 12 juni 2014

Dubbel gångare!

Nu har jag hittat av en ren slump Tanja Kamppinens dubbel gångare! Och det är en modell skulle jag tro, och heter Natasha Belle.

Här har vi Tanja:

Tanja
Och här kommer Natasha:

Natasha

Som man kan se så har de samma typ av hår, samt liknande ansiktsdrag!

Måste bara be om ursäkt om vissa personers dubbel gångare inte kommer så snabbt.. Det är väldigt svårt att hitta.. Och ibland hittar jag personer som inte ens har frågat om jag kan söka efter dem.. Men så kan det gå!
Lutar mot att jag kanske ska till pubben ikväll!

                                                                     Det blir fan så mys.


4 kommentarer:

  1. Vad rolig bloggidé att hitta dubbelgångare :) jag kan nog också se likheterna! Om du hittar min dubbelgångare får du jättegärna berätta - men ingen panik om väntetiden är lång haha ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tackar! Får jag sätta upp dig här på bloggen? :)
      Och om jag hittar en dubbel gångare så skulle det vara roligt om jag kan kontakta dig på ett smidigt sätt så man kan komma överens om vilken bild man får ta och så vidare.. :)

      Det kan gå snabbt, det kan gå långsamt, kan egentligen inte bestämma vem jag ska hitta först, bara enligt beskrivningar :) Så fasten du är "sist" kan jag hitta dig först, för jag kan inte förutse vem som jag hittar först. Men lite svårare kommer det vara då jag inte känner dig personligen så jag kan alla dina anletsdrag utantill ^^ Men jag ska fixa!

      Radera
  2. Jo det får du! Och ingen panik som sagt :D du kan maila på karolinakjld@gmail.com!

    SvaraRadera