torsdag 5 juni 2014

Dagens look alike!

Har nu grävt fram en till dubbel gångare, eller denhär dubbelgångaren hittade jag i farten när jag sökte efter en annan.. Men jag slog två flugor i en smäll!
Jag hittade nämligen Saras dubbel gångare då jag sökte febrilt efter en annan persons dubbel gångare, som jag hamnar att fortsätta söka idag..
Men i alla fall är detta ett bättre "bidrag" för man ser tydligt att de påminner om varandra.

Sara Ray
En anonym modell.. http://www.plastikkirurggruppen.se/nyheter/395-hitta-det-naturligt-snygga
Kan bra tänka mig att Sara börjar se ut som henne då hon blir äldre, de har samma typ av hår, de båda ler på samma sätt och de har även likadana ansiktsdrag.

Fråga inte hur jag hittade bilden på en hemsida där de pratar om plastik kirurgi och naturlig skönhet.. Säger bara att google är helt otroligt..

P.S Om ni vill att jag ska söka efter er dubbel gångare ska du säga både för och efter namn, kan omöjligt veta på bara förnamnet!

4 kommentarer:

  1. Ellinor Ahlvik-Fors :)5 juni 2014 12:12

    Hej, glöömd ti skriv eftenamn men me får du no proov om du hittar na :)

    SvaraRadera
  2. Du kan nog få ha så roligt och hitt någon som jag liknar eller liknar mig.... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska göra mitt bästa! :)

      Radera