söndag 22 juni 2014

Bidrag!

Som sagt, tävlingen är i full gång, kan säga att muta domaren är definitivt populäraste sättet hittills!
Man har försökt med pengar, våld, sex (önsketänkande) och lite charmande.. Men vi har även fått vårt första bidrag!

Heidi Enlund är den första som vågar delta med en riktig bild! Och jag kan säga att hon sätter ribban relativt högt för alla er andra! 
Men nu då första bilden är ute, så förväntar jag mig att flera ska våga delta!

Temat kan vara när ni taggar till / förbereder er för fest! Och som sagt priset är en biljett till klacken där Medina, Kaj ochKrista Siegfrids ska uppträda! Så om du känner att plånboken är tom men skulle vilja åka ut på fuffens så ska ni slå till!


8 kommentarer:

  1. Jag skulle kunna sända dig ett bidrag men det skulle vara för snuskig för att lägga upp på bloggen :/ kåt på dig !!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tro mig finns inget som är för snuskigt!
      Jag tror att endera har jag en stalker eller så har jag en beundrare.. ;p

      Radera
    2. haha eller en som jävlas med en ;)

      Radera
  2. Kanski inte för snuskig för dig men för världen !! :) jag jävlas ej !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ^^ 5 cent om jag veta vem det är!

      Radera
  3. Det går alltid att gissa men jag tror inte du känner mig !?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, svårt att säga då jag inte vet vem du är.. ^^ miss/msr anonym! Eller vad man ska säga

      Radera
    2. Och sen så tror jag fortfarande attdet är någon som jävlas med mig ;)

      Radera