måndag 23 juni 2014

Bidrag nummer två!

Här om kvällen så fick jag ett intressant meddelande, nämligen Angelica Hellman funderade om det är okej om man deltar med en film? Och jag säger självklart! Klart om man vill filma när man "taggar till" så får man göra det! ;) Jag klagar inte, blir bara roligare för mig!

Så här kommer hennes bidrag:


Haha, kan lugnt säga att jag skrattade gott, helt klart en värdig motståndare till Heidis bild!
Så ni som ännu inte har bidragit med något ännu så har ni fortfarande tid! Och som vanligt ligger det en klacken biljett i potten! ;)

Som sagt, jag repeterar: Temat är en bild / film när ni taggar till / gör er i ordning inför någon fest, alla medel är tillåtna, somliga har försökt muta domaren, men kan lugnt säga att de har varit för dåliga! Både bilden och filmen slår mutorna!

Nu fan gäller det!


2 kommentarer:

  1. Kanske man kan hota domaren? Du får tvätta själv......

    SvaraRadera
  2. Haha, flyttar snart hemmifrån!

    SvaraRadera