onsdag 11 juni 2014

Attityd problem


Har börjat känna mig väldigt elak på senaste tiden.. Kläcker ur mig saker som är lite olämpligt.. Som att du är tjock, eller bara allmänt otrevlig, men om man ska tro bilden så om jag är elak mot dig ska du bara veta att jag tycker om dig! ;)
Men om jag uppför mig och är ordentlig så tycker jag inte helt enkelt om dig.. Haha, dålig torsdags humor..
Har varit en riktigt bra dag, har varit och blivit fotograferad (passfoto) och sen till polis stationen och uträttat lite ärenden.. Men sen fick jag smaka på en fruktansvärt god äppelpaj!

Men nu känns det som det är sängen jag borde umgås med..

Vad kan man göra för att jag ska bli snäll? Kanske ge mig något att bita i?

2 kommentarer:

  1. Oj oj, min herreman borde allt få sig lite uppfostran! Hur kunde det skötas... Hmm...

    SvaraRadera
  2. Ja säg det? Kan lugnt säga att det behövs! Men hur vet jag inte! ;)

    SvaraRadera