torsdag 5 juni 2014

Anteeksi, halun ostaa yksi huora?? Nå nej..

Haha, jag googlade runt på lite "geeky" stuff häromdan, och kom in på en intressant hemsida som berättade om en tidning..
Och efter att ha konstaterat och begrundat så kom jag fram till att jag vill ha ett exemplar, eller två..
 Men nu är saken den att jag bor i Finland, och nu ska börja försöka hitta en hemsida som säljer ett exemplar eller två..  Kan inte skriva på min knagliga finska i google: Halun osta yks WHORE, huora som man säger på finska.. Tror att det ganska snabbt kommer en polis bil utanför mitt fönster..

Om jag skulle ringa till en serie butik och fråga: Morjesta, miten menää? Bla bla kiitos samoin, anteeks nyt vain mutta nyt halun osta yks huora! Se on hyvä!

Som sagt, min finska är ganska rent ut sagt värdelös, kanske borde ha nämnt att det är en tidning..



















































Så det inte sker några missförstånd så ska jag säga att jag har inte gjort detta ännu.. Men det skulle vara intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar