måndag 19 maj 2014

Taggar till!

Ni undrar säkert vad man ska göra under fyra tusen kilometer.. Här ska ni få en sneak peak!

En arbetskompis lånade ut dessa fyra skivor för att bota trötthet.. Och vara inom ramarna för att jag ska orka/tåla musiken.. Men faktiskt är jag ett stort fan av In Flames! Och han gav mig även smakprov lite "hårdare" som Dark tranquillity och Arch enemy, ska bli riktigt intressant!

Mina egna skivor jag har samlat ihop, förutom ca fem stycken som jag lånar av en annan arbetskompis.


Samma arbetskompis som i förra bilden har jag lovat att göra en tjänst, och som i gengäld får jag låna denna låda full med skivor (ca 35 stycken) och fem skivor till.
I lådan finns allt från Country till Rock, Hård Rock.. Riktigt fin blandning av Dropkick Murphys, Avenged sevenfold, Volbeat och bl.a. Nightwish (+ mycket mer)

Man kan lugnt säga att vi har ett par timmar att döda med dessa skivor!

4 kommentarer:

  1. Huh, skulle jag göra en roadtrip skulle jag lyssna på radio! Mainstream musik <3

    SvaraRadera
  2. Haha, mainstream musik är värdelös!!!

    SvaraRadera
  3. kul ti si att ader å använder cd skivor än i denna dag. Så mang som bara laddar musik på usb bara :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jåå! :D Jävligt roligt att ha skivona iställi å! :D

      Radera