onsdag 14 maj 2014

Road trip!

Alltså min road trip närmar sig med storm steg!
Jag är så fruktansvärt taggad att jag somnade.. Haha men i alla fall så åker jag iväg nästa veckas tisdag, vi åker över med båt och sover över hos en vän i närheten av Sundsvall, tror jag.. Sen följande dag har Christofer planerat nått.. Vet inte riktigt vad, men planen är att ta oss ett par hundra kilometer söderut..
Sen följande dag ska vi i alla fall ta natt färjan över från Trelleborg (Under Malmö) till Travemyndi (Tyskland) och sen därifrån köra de sista hundra kilometerna till Maasmechelen i Belgien.. Och där kommer vi vara från Fredag till Söndag och spela dator, umgås och dricka öl!
Visste ni att i Belgien har över 800 olika ölsorter? Och jag kommer vägra resa hem innan jag har hunnit pröva varje sort!



Men blanda inte ihop den med Tysklands flagga!


Så håll ränderna i styr! Det är lite krångligt!

Visste ni också att de säljer destillerat öl i Belgien? (ca 40%) Kanske man borde prova hur det smakar..


2 kommentarer:

  1. Om man provsmakar för mycket så kan nog ränderna hamna hur som helst

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant! Tur att man är försiktig ;)

      Radera