torsdag 1 maj 2014

Råd av en läsare!

Hallååå alla mänskor som har krapula! (Bakis)

Tycker inte alls synd om er, förhoppningsvis har ni huvudvärk och spytt ett par gånger så ni är riktigt bra i form!
Men i alla fall min går kväll var riktigt bra, åt biff, drack gott och spelade kort hela kvällen! Vi hade planerat att spela Pidro, men vi spelade klöver 8 istället.. Riktigt kul faktiskt!

Men i alla fall tänkte jag dela med mig av ett råd som jag fick av en läsare, som faktiskt är otroligt bra!



Och jag instämmer helt! Då man får ett mail, och det värkar för bra för att vara sant så kanske man inte ser ett litet OBS, som kan vända på tårtan helt. T.ex. Gratulerar ni får jobbet! Er lön är 24€/h, och goda arbetsförhållanden samt andra arbetsförmåner. Obs, ert kontor är i Irak.. För vissa skulle detta vara helt ok, men andra inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar