tisdag 13 maj 2014

Män...



12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hoppas du gillade det! ;)

      Radera
  2. Oj, jag vill simma i en "dick pit" när mina vänner shoppar! Eller varför inte i ett hav av sockervadd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är du en kvinna som inte gillar att shoppa? Och om du badar i sockervadd får du inte drägla! För då blir det kladdigt.. ;)

      Radera
  3. Ja, se där. Kanske borde man välja något äckligt, som kalops.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men kalops är gott? Men jag giller idèen! Kombinera mat och nöje, det låter perfekt!

      Radera
  4. KALOPS ÄR INTE GOTT. Känner att jag behöver skriva det med versaler ;) Fast även om det skulle vara gott, så är knappast ljummen mat god. Men kanske fruktsallad eller yoghurt? Okej spårar väl ut det här snart... Eller är väl redan utspårat, åtminstone i mitt huvud. Kom just att tänka på hur mycket hår det skulle komma i "badmaten"...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, jag gillar dina funderingar! Sjukt roligt att du kommenterar!
      Alltså låt oss spåra vidare! Tänk dig då man simmar runt i "fruktsalladen" och så ser man alkisen som spyr i vårt lilla hav, eller yogurten börjar surna? ;P
      Och tänk hur kul det skulle vara att ha någons hår mellan tänderna! ;))

      Radera
  5. Men fy helvete, hår mellan tänderna :D fast då hade nog spyorna varit värre... Tror förresten att sur yoghurt är bra för hyn, så kanske surning hade hjälpt mot typ celluliter eller god knows...

    Moving on med ämnet: det lär finnas simhallar där urin blir rosa om det kommer ut i vattnet. Det vill säga, om man pissar så ser det rosa ut. Det är tänkt att skrämma folk. Kanske ganska effektivt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahaha! Oj herregud, du ger mig ett gott skratt!

      Tänk om man var och uträttade sina behov strax innan, men slarvade och när man hoppar i blir man helt rosa!
      Skulle du simma i sperma? På tal om att få bra hy? Har hört att det skulle va bra för hyn..

      Radera
  6. Sure, men vem tror du ska orka runka så det räcker till en hel bassäng? :) kanske skulle skapa nya arbetsplatser!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha xD guud.. Stå på rad gentlemän..

      Radera