lördag 17 maj 2014

Lördags tankar och funderingar

 Lördags tankar...

Till alla som har kämpat med studenten och försöker orka med inträdes förhör till olika högskolor..

 Allt är inte en lek... Tänk på vad som händer runt omkring dig.


Har märkt att vanlig artighet håller på att försvinna, och när man försöker vara artig så tror folk runtomkring en att man fjäskar, charmar, player och m.m. Varför är det inte en normal sak att vara artig mot alla i sin omgivning?

Oj gud, älska Finlands regering.. Alla som sitter och bestämmer hur saker och ting ska styras har knappt satt sin fot utanför Helsingfors. De har bara studerat politik och kan lagen utantill, men de har ingen som helst praktisk erfarenhet.. Hur kan en från stan bestämma hur t.ex. kor ska skötas?
Ni förstår säkert vad jag menar.. Men jag tycker vi är allt för teoretisk här i landet.. Lite mer praktik skulle inte skada.


Haha, oj gud.. Vet inte riktigt hur jag ska berätta det men.. Såhär tror jag att män upplever en situation där de är ensamma med många kvinnor.. ( Och vise versa)

 Hur jag tror att man hittar sin perfekta andra hälft
..

Det är tragiskt men sant, men som sagt.. Mänskan kommer inte kunna utvecklas om t.ex. sjukhus/dårhus och annat finns.. Vi ger de mindre lyckligt lottade en chans att försöka som inte moder natur skulle tillåta..


Och denna bild var bara humor.. Det är ändå lördag!


2 kommentarer:

  1. Skulle bytt texten om artighet till följande: "Chivalry isn't unappreciated - girls just get tired of being expected to love everyone who by themself make a decision to help them with something they could've handled themselves"

    :D nå det var dagens lilla kommentar! Festa lugnt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, men om någon visar artighet så tycker jag att man bara ska tacka och ta emot. För man ser artighet alltför sällan numera!

      Haha, det kommer festas lugnt för jag har jobb.. :)

      Radera