söndag 11 maj 2014

Lite presenter

Hallååja!

Här har vi som sagt mina födelsedags presenter, tog inte med alla, utan jag tog med en del..
Orkade inte nämligen plocka och sortera alla gåvor. Vissa har jag redan tagit i bruk!

På första bilden ser ni latex handskar, ett paket servetter (ursäkta, hade blixt..) ett paket kondomer och en öl.. Och jag kan säga att jag fick denna gåva av Toffe.. Han sa att jag får kombinera sakerna hur jag vill...
Jag tror att han försökte ge tillbaka efter att jag hade köpt plasthandskar, glidmedel och en kokosnöt åt honom.. Vi har en liten grej att vi ska ge varandra smått perversa saker..


Här har vi en bild som är av flera personer, vet inte hur jag ska tolka att mina vänner och bekanta ger mig en skylt som säger stop, enjoy your life och sen en massa sprit! Och sen i kombination med "skönhetsprodukter".. Kanske de försöker få mig till alkoholist?

Och på bilden finns även min nya gps som jag är väldigt nöjd över!


Fick även massor av godis, ännu mera alkohol och pengar.. Men även olika sorters handdukar! De kommer att komma väl till pass när jag flyttar hemifrån!

Och sen idag har jag haft en riktigt bra dag, mera sånt! Inte varje dag som man får ta det lugnt och skönt!

Noja, om mindre än två veckor så åker jag på road trip! Är jävligt taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar