torsdag 8 maj 2014

Kalas!

Firade igår min födelsedag, och det var riktigt trevligt!
Fick lite smått och gott, kommer sätta upp bilder sen i helg efter att släktet har varit hit.. Men i alla fall började jag gårdagen med jobb.. Tog med mig en tårta faktiskt! En rulltårta, men jag tog med mig hallon/blåbärs sylt och vaniljkräm. Man fick skära en bit till sig och garnera själv.. Jag vet, jag är jävligt lat, men jag tycker om att ge val möjligheter åt andra.
Men i alla fall då jag kom hem började jag att städa för jag skulle få gäster, min kära mor dekorerade smörgåstårtan som jag hade gjort dagen innan. (händige jag)
Sen mot kvällen for jag och plockade upp en av personerna som skulle komma över, så länge vi väntade på de andra spelade vi lite kort och talade skit.
Då resten kom fick jag till och med en gåva av Christofer.. Haha guud.. Kommer sätta upp en bild och ni får försöka lista ut vad han vill att jag ska göra med dem..

Alla överlevde tårtan..
Sen på kvällen for jag och två andra in till stan för att köpa vårrullar, eller en köpte, alla andra såg på då han åt, vi talade lite skit, tittade på bilar och sen for vi hem för att tagga för en ny jobb dag.

Tack alla som gjorde min dag värt att fira!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar