söndag 4 maj 2014

Födelsedags Fest!

Igår kväll blev jag firad av goda vänner! En del av dem hade jag inte träffat förut, men alla var riktigt trevliga!
Vi skrattade och hade roligt, diskuterade med jeppis predikanter (alltid ett måste) och vi spelade ölspel!
Som ni ser på bilderna här nedan så är de lite suddiga, men jag skyller på telefonen.. Dålig kamera.
Kameramannen kanske hade fått en par öl för mycket för att få vara kameraman, men det är sånt som händer.

Det roliga var att jag var och köpte Pubbens sista skumpa flaska! Wohoo! Och det slutade med att vi skålade, och två vänner höll tal.
Jennifer höll först ett fint tal, och då hon var klar började min vän Magnus skruva påsig och se smått utsatt ut och frågade:
"Andreas, äre pakk åpå att jagå ska hald tal, fö vi har känd varadre längst?"
Och jag nickade och skrattade! Men han höll också ett bra tal, och det tackar vi för!





                                                   Så tack till er alla som gjorde kvällen bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar