fredag 2 maj 2014

Fest!!

Imorgon kväll har jag planerat att gå ut och festa! Fan vad det börjar vara längesen, brukar oftast arbeta helgar så jag hinner inte supa så mycket..
Men nu jävlar ska vi fira att jag kommer ett år närmare döden! Men jag måste erkänna att jag tjuvstartar lite, jag fyller först på onsdag, men det råkar sig att mina vänner som studerar på annan ort är hemma denna helg så jag passar på att gå ut medans de håls här på hemma plan.. För vem vet när jag ser dem nästa gång?

SÅ ALLA SOM VILL FÅR KOMMA TILL PUBBEN OCH TITTA TILL MIG! ;)



Jag hoppas att kvällen blir som bilden här nedan!


Men troligen blir kvällen som på denna bild! Men inte klagar jag! ;)


Men tack till er som hjälpte mig så jag inte behövde jobba på lördag! Skulle inte ha fungerat utan er hjälp!

2 kommentarer:

  1. tagga till nu! vi förväntar oss fyllebilder, ja hela köret på söndag :)

    SvaraRadera